Nuovo parafango anteriore, tagliando un vecchio parafango originale...
giovedì 29 novembre 2012
mercoledì 28 novembre 2012
giovedì 15 novembre 2012
giovedì 8 novembre 2012
lunedì 9 luglio 2012
SALES!!!
2x1
o
50% di sconto!
Hai una o più special da realizzare
ma non sai come potrebbe venire?
Io la disegno per te!
E visto che è iniziata la stagione dei saldi...
dimezzo il mio compenso!
domenica 24 giugno 2012
mercoledì 30 maggio 2012
martedì 29 maggio 2012
lunedì 28 maggio 2012
Buell Blasted
Totally new,
2 new frame,
buell blast blasted engine,
Ca2fé and LSCR scrambler...
coming soon!
martedì 1 maggio 2012
sabato 28 aprile 2012
venerdì 20 aprile 2012
sabato 14 aprile 2012
mercoledì 4 aprile 2012
domenica 25 marzo 2012
giovedì 22 marzo 2012
Thanks... again!
30.000 visitor contest!
As usual... the first who reply this post
win a personal custom design!
mercoledì 21 marzo 2012
sabato 17 marzo 2012
martedì 13 marzo 2012
lunedì 12 marzo 2012
giovedì 1 marzo 2012
mercoledì 29 febbraio 2012
giovedì 23 febbraio 2012
lunedì 20 febbraio 2012
luSca custom design
Like the exhaust loud in the night
Until a thunderbolt sounds its light
Staircase too large to be climbing
Come up and down while I’m painting
A flash in my mind
Cutting off the rind
Under the dirt, deep in my soul
Soar in the sky this flying eight bowl
Turn right, turn left, U turn, go straight
Out of this road open the gate
Might be a proud rider
Doing the handlebar tighter
Enlarge your grin showing the teeth
Signs of rubber are your bequeath
Imagine your dream bike
Grown as you like
Now it's true, I create it fo you
domenica 12 febbraio 2012
sabato 11 febbraio 2012
sabato 4 febbraio 2012
venerdì 3 febbraio 2012
giovedì 2 febbraio 2012
From American Motorcycles Association
September 1972
By Doc Tait
The little
Benelli lay on his belly,
at the end of the very first heat.
In round number two he was nearly through,
when a slick spot made him unseat.
In round
number three it was him or me,
there was only room for one heel.
I was sorry to see him ride into that tree,
with the flagman astride his front wheel!
Free
popcorn and more after round number four,
he’d wiped out the food stand, but good!
He made it alive through a wild round five,
‘Tho no one believed that he could.
In event
number six while trying to fix,
a hotsshoe that dangled in vain,
he was flung to the ground like those all around,
when he darn thing got stuck in his chain.
Round
seven, a scare, almost cost him a pair,
the gas cap flipped up as he showed.
The crowd was excited when his leathers ignited,
and the manager ran for a hose.
It was just
pure fate in heat number eight,
that he got to race in it at all.
The line to the head, that he’d come to dread,
had twenty-five out in the hall.
He was
first off the line in event number nine,
running full speed behind his machine.
In event number ten he fooled everyone when,
he won it!
lunedì 30 gennaio 2012
Honda VT750 Scrambler work in progress
Honda VT750 RS complete "scrambler" conversion kit.
Separate pieces avaiable, too.
Per trasformare in scrambler la Honda VT 750
come quella delle foto, CFM sta mettendo in produzione
un kit bolt-on (ovvero che a meno che il cliente non richieda
una trasformazione più radicale, non prevede modifiche e/o saldature
alle parti in modo da consentire il montaggio anche nel box di casa
purchè uno disponga di una adeguata attrezzatura
e di un minimo di conoscenza della meccanica)